HIFK ja KOFF ovat solmineet yhteistyösopimuksen. KOFF on ollut HIFK:n mukana aiemmillakin kausilla ja kaudella 2023 yrityksen logo tulee koristamaan Tähtipaidan etupuolta näyttävällä paikalla.
KOFFin Joonas Säkkinen painottaa brändiemme yhteensopivuutta ja yhteistä historiaa.
– Tärkein juttu meille on se, että HIFK:lla ja KOFFilla on yhdessä pitkät perinteet sekä historia. Brändimme ovat pitkälti samanlaisia: nuorekkaita, periksiantamattomia ja stadilaisia. Sovimme yhteen.
– Vaikka HIFK pelaakin nyt Ykkösessä, on tärkeää olla tukemassa suomalaista jalkapalloa HIFK:n kautta sekä paluuta toivottavasti jossain vaiheessa Veikkausliigaan. Sponsoroinnissa yleisesti muistuttavuus syntyy pitkästä yhteistyöstä ja pitkäjänteisestä työstä. Sitä on mahtava jatkaa HIFK:n futiksen kanssa. Nyt saimme vielä suuren paitanäkyvyyden ja uskon, että se on hyödyksi molemmille, Säkkinen kertoo.
KOFFin tarina kulkee kädekkäin yhdessä Pohjoismaiden vanhimman panimon ja Suomen vanhimman elintarvikealan yrityksen yli 200-vuotisen Sinebrychoffin kanssa. Kaikkien tuntema KOFF-tuotemerkki lanseerattiin vuonna 1957 ja se on tunnettu erityisesti oluistaan.
HIFK:n toimitusjohtaja Perttu Hillman on erittäin iloinen sopimuksesta.
– KOFF kuuluu stadilaiseen elämänmenoon ja HIFK:n paitaan, kertoo Hillman.