Tommi Ekmark liittyy HIFK:n valmennusryhmään tämän kauden kattavalla sopimuksella. Ekmark oli omalla pelaajaurallaan toppari ja pelasi Kakkosessa Mikkelin Pallo-Kissoissa viimeisen kautensa vuonna 2019. Entisen topparin valmennusura alkoi viime kaudella Pallo-Kissojen päävalmentaja. Ekmark johdatti joukkueensa Kakkosen A-lohkossa sijalle kuusi. Kauden jälkeen miestä odotti uudet haasteet ja Mikkeli vaihtui Helsinkiin. Ekmark nimettiin kaudeksi 2021 Kakkosen B-lohkossa pelaavan Atlantis FC:n päävalmentajaksi. Nyt Helsingissä hän toimii myös HIFK:n apuvalmentajana. 27-vuotias Ekmark on iloinen pääsystään mukaan HIFK:n:

– Joukkueessa on hyvä meininki ja oma paikkani seurassa tuntuu koko ajan paremmalle. Kaiken kaikkiaan on tosi hyvät fiilikset tästä mahdollisuudesta.

– Minulla on kova työmoraali ja kova into oppia uutta. Minulla on kyky reflektoida sekä omaa että joukkueen tekemistä. Tuon sitä kautta uusia näkökulmia ja apukäsiä kaikkeen mihin ikinä tarvitseekaan.

– Odotan, että me pelataan tulevalla kaudella joukkueena voittavaa ja ennen kaikkea rohkeaa jalkapalloa. Odotan joukkueelta ennakkoluulottomuutta ja sitä, että meidän pelityyli on tunnistettava Veikkausliigakentillä.

Joni Välilä on liittynyt HIFK:n joukkueen fysioterapeutiksi alkavan kauden kattavalla sopimuksella. Välilä on vasta valmistunut fysioterapeutiksi ja mies sai harjoittelujakson kautta koko kauden mittaisen sopimuksen seuraan:

– HIFK on työpaikkana tuntunut erittäin hyvältä ja ammattimaiselta. Oli hieno fiilis tulla tähän organisaatioon mukaan.