Suomen hallituksen ja Aluehallintoviraston asettamat koronarajoitukset ovat voimassa ainakin elokuun aikana. Tämä tarkoittaa sitä, että heinäkuun ottelukäytännöt ovat voimassa myös elokuussa.

Kaikille kausikorttilaisille jaetaan uudet paikat ja jokainen kausikorttilainen tulee saamaan uuden lipun elokuun otteluihin, joka lähetetään kausikortin ostamisen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiin viimeistään torstaina. Tämä korvaava uusi lippu on ainoa sisäänpääsyyn oikeuttava lippu HIFK:n kotiotteluihin. Aiemmin toimitetut kausikortit (joko fyysisessä muodossa tai mobiiliversio) eivät ole voimassa poikkeusjärjestelyiden aikana.

Jos et ole saanut korvaavia lippuja elokuun ottelyihin sähköisesti viimeistään torstaina 6.8.2020 18:00, voit olla yhteydessä Lippupisteen asiakaspalveluun ( 0600 900 900, kausikortti@lippu.fi tai Facebookissa tai Twitterissä). Tarkistathan myös roskapostikansiosi, ennen kun otat yhteyttä. Huomiothan myös, että aiemmin kesäkussa lähetetyssä lippulähetyksessä oli ainoastaan heinäkuun ottelut, joten tulet saamaan uudet liput elokuun otteluihin sähköisesti.

Jokainen, joka tulee otteluun tarvitsee oman lipun, jotta pystymme varmistamaan, että kussakin katsomossa ei ole enemmän kuin 500 henkilöä. Jos olet tulossa alle 7-vuotiaan kanssa otteluun, tarvitsee lapsi myös oman lipun. Ilmoitathan tästä osoitteeseen lipunmyynti@hifkfotboll.fi viimeistään 4 tuntia ennen ottelua, niin lähetämme ilmaisen lipun lapselle.

Kiitämme teitä ymmärryksestänne ja yhteistyöstänne näinä vaikeina aikoina, ja pyydämme, että seuraatte HIFK:n antamiaohjeita, jotta pystymme yhdessä luomaan turvallisen tapahtuman kaikille katsojille.

Etkö pääse otteluun? Ilmoita siitä meille!

HIFK:n kotiotteluiden katsojakapasiteetti on koronarajoitusten aikana erittäin rajallinen, joten jokainen myyty lippu on seuralle tärkeä. Jos olet kausikorttilainen ja tiedät, ettet pääse jompaankumpaan (tai molempiin) peliin elokuussa, voit ilmoittaa siitä sähköpostitse osoitteeseen lipunmyynti@hifkfotboll.fi. Kun saamme ilmoituksesi, voimme vapauttaa paikkasi yleiseen myyntiin kyseisen ottelun osalta. Sähköpostiviestissäsi sinun tulisi ilmoittaa paikkanumerosi (HUOM! Uusi, elokuun aikainen paikkanumerosi eikä siis alkuperäistä kausikorttipaikkaasi), sekä mihin otteluun/otteluihin et pääse paikalle.

On erittäin tärkeää, että lähetät poissaoloilmoituksesi siitä sähköpostiosoitteesta, jota käytit kausikorttia ostaessa, jotta voimme varmuudella tietää, että olet kyseisen paikan haltija.

Usein kysytyt kysymykset lipuista ja kausikorteista

Voiko Klackeniin vielä ostaa lippuja tai kausikortteja?

Ei voi, sillä Klackenin 500 henkilön kiintiö on jo täynnä. Lippuja ja kausikortteja myydään ainoastaan muihin avoinna oleviin katsomolohkoihin.

Voinko ottaa pienen lapsen mukaan peliin?

Voit, mutta myös pienet lapset lasketaan mukaan 500 henkilön kiintiöön. Lapset tarvitsevat siis oman pääsylipun peliin. Olethan yhteydessä osoitteeseen lipunmyynti[at]hifkfotboll.fi viimeistään neljä tuntia ennen ottelua, mikäli tarvitset lipun alle 7-vuotiaalle lapselle.

Voinko ottaa kaverin mukaan Klackeniin?

Klackeniin ei voi ottaa kaveria mukaan, jos hän ei omista kausikorttia Klackeniin.

Tarvitseeko pyörätuoliasiakkaan saattaja oman ottelulipun?

Kyllä, sekä pyörätuoliasiakas että hänen saattajansa tarvitsevat omat liput otteluun. Liput ovat ilmaisia EU Disability Cardin haltijoille. Pyörätuolipaikat löytyvät pääkatsomosta. Olethan yhteydessä osoitteeseen lipunmyynti[at]hifkfotboll.fi viimeistään neljä tuntia ennen ottelua, mikäli tarvitset saattajalle lipun HIFK:n kotiotteluun.

Voinko siirtää kausikorttini toiseen katsomoon?

Jos paikkoja on, niin voit. Ota siinä tapauksessa yhteyttä Lippupisteen asiakaspalveluun soittamalla numeroon 0600 900 900, tai vaihtoehtoisesti Facebookin tai Twitterin kautta.

Minulla ja kaverillani on molemmilla kausikortit. Onko mahdollista saada korvaavat liput haluamansa kaverin paikan viereen?

Emme valitettavasti pysty järjestämään kahden eri henkilön tilaamia kausikortteja vierekkäisille paikoille.

Minne otan yhteyttä, jos minulla on kysymyksiä koskien kausikorttitilaustani?

Lippupisteen asiakaspalvelu hoitaa kaikki kausikorttitilauksiin liittyvät mahdolliset kysymykset ja ongelmat. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun soittamalla numeroon 0600 900 900 tai vaihtoehtoisesti lähettämällä Lippupisteelle viestiä Facebookin tai Twitterin kautta.

Sähköpostiosoitteeni on muuttunut kausikortin ostamisen jälkeen. Miten saan osoitteen vaihdettua, jotta saan uuden pääsylipun oikeaan osoitteeseen?

Ota yhteyttä Lippupisteen asiakaspalveluun, yhteystiedot edellisen kysymyksen yhteydessä.

Kuinka kauan rajoitustoimenpiteet ottelutapahtumissa ovat voimassa?

Saamme Aluehallintavirastolta määräykset kuukaudeksi kerrallaan. Tämän hetken tietojen mukaan nykyiset rajoitukset ovat voimassa 30.9.2020 asti. Tilanne voi muuttua sekä parempaan, että huonompaan suuntaan. Tilanteen ja ohjeistusten muuttuessa päivitämme tarvittaessa myös omaa tapahtumasuunnitelmaamme.

Voinko ostaa lipun stadionin ovelta ennen ottelun alkua?

Et voi. HIFK ei järjestä lipunmyyntiä stadionilla rajoitustoimenpiteiden voimassaolon aikana. Otteluiden pääsylippuja myydään ainoastaan ennakkoon Lippupisteen kautta. Ostaminen onnistuu kuitenkin lippu.fi-verkkokaupasta omasta älypuhelimesta jopa Stadionin ulkopuolella.

Ostin aiemmin keväällä lippuvouchereita HIFK Fotbollin verkkokaupasta. Milloin voucherit toimitetaan ja miten vaihdan ne irtolipuiksi valitsemaani otteluun?

Voit olla yhteydessä HIFK:n toimistoon, niin vaihdamme tilaamaasi voucherit ottelulipuiksi puolestasi. Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen lipunmyynti[at]hifkfotboll.fi viimeistään neljä tuntia ennen ottelua. Kerro myös mihin otteluun haluaisit liput. Voucherit eivät ole voimassa derbyottelussa HJK:ta vastaan.

Varataanko vierasjoukkueen kannattajaryhmälle oma osio stadionilta?

Palloliiton ohjeistuksen mukaan vieraskannattajille ei varata omaa katsomonosaa, mutta vieraskannattajien toivotaan ostavan liput lohkosta 102, jolloin he saavat olla eri puolella stadionia kuin kotijoukkueen kannattajaryhmä.

Oikeuttaako Palloliiton/Veikkausliigan kunniakortit, erotuomari- tai valmentajakortit tai HIFK:n omat kultamerkit sisäänpääsyyn HIFK:n otteluihin?

Edellä mainitut kortit eivät oikeuta sisäänpääsyyn rajoitustoimenpiteiden aikana.