Skip to main content

HIFK ja Mediakonserni Keskisuomalaisen omistama Helsingin Uutiset ovat tehneet yhteistyösopimuksen. Sopimus on kaksivuotinen. Helsingin uutiset toimii HIFK:n mediapartnerina ja mahdollistaa osaltaan HIFK:n ottelutapahtumien entistä paremman markkinoinnin. Ottelutapahtumiemme lisäksi Helsingin Uutisten logo tulee näkymään myös puolustaja Iiro Äijön pelipaidassa.

Iiro Äijö on Helsingin Uutisten kummipelaaja.

Mediakonserni Keskisuomalaisen Helsingin Uutisten myyntijohtaja Sami Vehviläinen on iloinen yhteisen matkan aloittamisesta HIFK:n kanssa.

– On hienoa päästä aloittamaan yhteistyö ja yhteinen matka HIFK Fotbollin kanssa. Helsingin Uutiset on vahvasti paikallinen media ja näemme paljon yhtäläisyyksiä ja etenkin mahdollisuuksia tunnetun brändin, kuten HIFK:n kanssa toimimisessa.

– Stadilainen kulttuuri ja vahva paikallinen fanitoiminta ovat ytimessä, kun mietimme yhteneväisyyksiä Helsingin Uutisten ja lukijoidemme kanssa. Arvomme kohtaavat hienosti ja luovat hyvä pohjan toimintamme kehittämiselle puolin ja toisin, Vehviläinen kertoo.

Pidempiaikaiset sopimukset auttavat kehittämään toimintaa pitkäjänteisesti ja nyt solmitun sopimuksen avulla tavoitamme kannattajamme ja mahdolliset uudet kannattajat entistä paremmin. Myös HIFK:n myynti- ja markkinointijohtaja Marko Lahikainen on tyytyväinen yhteistyöstä.

– Helsingin Uutiset on nykypäivänä monimediallinen kokonaisuus, joka tuo meille mahdollisuuksia miettiä tavoittavuutta useassa eri kanavassa. Muun muassa perinteinen printti, digitaaliset alustat sekä kattava digitaalisen ulkomainonnan verkosto tuovat paljon mahdollisuuksia.

– Näiden kanavien kautta voimme kohdistaa mainontaamme entistä laajemmalle yleisölle ja tarvittaessa myös kohdennetusti, mikä on nykypäivän markkinoinnissa erittäin tärkeää, tuumailee Lahikainen.

Lämpimästi tervetuloa Röda-tiimiin, Helsingin Uutiset!

Marko Lahikainen ja Sami Vehviläinen